Digitalizace. Děje se, nebo o ní spíš hodně mluvíme?

 

V době před pandemií jsme o ní více mluvili. Pro řadu firem to byl moc velký a často odkládaný krok, zásah do interních procesů a celého fungování firmy. A firmy jsou jako lidé, nemají rády změny.

 

Pandemie COVID-19 rozdala nové karty, zavřela řadu kamenných prodejen a přesunula zákazníky na internet. Digitalizace se děje. Teď!

 

Zákazníci se přesunuli do online prostředí. A zůstanou v něm

Internet zažívá vysoký nárůst. Potvrzují to i data společnosti T-mobile, Techbyte nebo Glimps, podle kterých užívání mobilních dat v České republice stouplo o 23 %, na Slovensku o 4 % a celosvětově využívá internet o 140 % více lidí. Zákazníci se ještě více přesunuli do online prostředí. I ti, kteří byli dříve zarytí odpůrci nebo méně zdatní v ovládání moderních technologií. A těží z toho firmy, které jsou online už nyní. To dokazuje nejen nárůst obratů u e-shopů, které v Česku vyrostly o 18 % a na Slovensku dokonce o 54 %, ale i v e-commerce jako takovém.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Měna
CZK Česká koruna
EUR Euro